Tuesday, February 22, 2011

i hate u peragot....

ok...da lme x dgr cter pasal peragot...tbe2 tyme g library terdgr berite psl peragoot kat tv3...mati? PADAN MUKE..siket pon ak x heran..nyusahkan mak bapak...bangse agame dan negare.je.. so pade sesiape yg ade niat nak meragot ni...lupe2kan lahye,,,jom kite imbas kesah smalam....

AMPANG JAYA: Walaupun kesakitan dan terjatuh ditendang dua peragut bermotosikal yang melarikan beg tangannya, seorang arkitek wanita nekad bangun dan mengejar mereka sebelum bertembung semula di satu persimpangan menyebabkan salah seorang peragut mati, manakala rakannya cedera parah, pagi semalam.
Dalam kejadian yang berlaku kira-kira 200 meter dari rumah mangsa di Taman Mega Jaya di sini, jam 8.40 pagi, kedua-dua penjenayah warga Indonesia terjatuh ke dalam longkang selepas motosikal dinaiki mereka merempuh kereta mangsa. 
ANGGOTA polis memeriksa mayat salah seorang suspek kes ragut yang terbunuh selepas merempuh kereta mangsa di Ampang Jaya, semalam.
Rakan suspek parah tercampak ke longkang selepas bertembung mangsa
  
 
 
 
 
 Penunggang motosikal berusia 34 tahun itu mati di tempat kejadian, manakala rakannya berusia 25 tahun cedera parah di kepala.

Kejadian itu berlaku apabila mangsa berusia 28 tahun yang menggunakan kereta Toyota Vios keluar rumah dan meninggalkan kereta di hadapan kediamannya untuk menutup pagar apabila beg tangannya yang ditinggalkan di tempat duduk hadapan kereta cuba dilarikan dua suspek menaiki sebuah motosikal.

Mangsa yang melihat kejadian itu terus menerkam ke arah peragut dan cuba merampas beg tangannya apabila dia ditendang di perut hingga terjatuh sebelum bangun semula dan mengejar mereka dengan keretanya.

Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Amiruddin Jamaluddin, berkata apabila tiba di Jalan Mega berhampiran simpang ke Jalan Mega 7, mangsa memberhentikan kereta Toyota Vios dipandunya sebaik terserempak dengan suspek yang datang dari arah menuruni bukit.
“Suspek yang panik gagal mengawal motosikal lalu merempuh kereta mangsa, menyebabkan kedua-duanya tercampak ke dalam longkang dengan penunggang mati di tempat kejadian, manakala rakannya yang membonceng, cedera parah di kepala.

“Suspek yang cedera kini dirawat di Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Ampang. Mangsa tidak cedera namun trauma,” katanya ketika ditemui di tempat kejadian.

Amiruddin berkata, pemeriksaan mendapati suspek menggunakan motosikal curi, namun tiada sebarang senjata ditemui di tempat kejadian dan siasatan juga sedang dijalankan bagi mengenal pasti sama ada mereka mempunyai rekod jenayah. 

end of story....skunk ni bhye ..nk wat seswatu kne pk..ritu...nasha aziz .norlia ghani .kne rompak..sorg lg ..lupe name...aaa ery putra...(artis je aku taw ) ilang kete...konklusinye...pndai2 klah anda mnjage dri masing2 ye......lupe nk cakap..ak respek lah kat POMPAN NI..heeee

6 comments:

  1. oowh..x sangka ade blog..hua3... simple je kan...
    btw dah nk FOLLOW laa cik wani..:)

    ReplyDelete
  2. bolg ek simple? heee..aah..ikot mood gak nk cte ape,,,
    sile2 follow ....

    ReplyDelete
  3. haha, artis jeee. hope aku x mngalami mende ni

    ReplyDelete
  4. artis je yg masok paper ...highlight besar2...btol2...mtak d jaohkan...x nk kne ragot bwat wallet je smpan dlm poket depan..tp ko punye besa..haha

    ReplyDelete
  5. aahhh.. padan muke kauuu perago0t...
    pto0tnyer x yah mati..bg cacat seumo idup bru dier nyesal sket...
    0h lg 1..yg prmpuan tu kire berani jgk la tapiiii bahaye laaa...
    nseb dier slmat...
    heehe...

    ReplyDelete
  6. btol jugak tu..kalox nyesal lg yg sorg tu..x taw nak kate ape...beani tu brani lg 1 mayb sbb dye ade kete....

    ReplyDelete

About This Blog